Sunday 10 April 2011

.: roommatez_2010 ----) QaiSaRa :.


Merempuh ranjau penuh keceriaan...

My bez friend..
Known by Fit..her full name is Fitryaliah bt Mohd Shahli...apbila brsama dgnnye , pasti huru hara + mcm2 boleh brlaku..hak8...tp aku x kisah..aku knl kau cm ner...aku x prnah rase sunyi & trasing bila dengn ko..mngkin ramai yg kte , “fit nyh..ntah pa pe!!”x kisah la ko cm ap...yg pnting..aku suke sgt brkwan ngn ko..coz ary2 brlalu dgn pnuh kcriaan walaupn pnat + moody  mndatang..ap yg ko suker??kartun!!!conan + spongebob + so on = aku pn x knl ntah ap nme2 kartun ko tuh..time mkn , kite mkn!!!ha8...seingat aku..mknn pedas mmg bkn kgmaran ko..kn2??aku ingt lg...pnye la nk asingkn nasi drp smbal..snggup...wlau sdikit pn smbl blcn tuh..kah8...xtaw la cm ne t lau husbnd ko pnchenta cili api , aek???he4....naseb ko la fit....Biology..subjk fevered ko ,an..a dentist to be...insyaAllah..moge impian ko akn trcapai..evrything about u..mngajar aku erti kesabaran mnghadapi plbagai mehnah tribulasi duniawi...sering jge mngingatkn aku ke arah kecintaanNya..pasti...kate2 ko..tyme serius---)mmbuatkan aku slalu trsedar bhawa  , “no 1 is perfct!”..thanx for da mahabbah...



SUJU???siape lg kalau bkn dia..

Akalili bt sukor..mcm2 la kwan aku nyh...sgt suke akn setiap yg comel , mmbuatkan ko lbih comel..he3...masih ku ingat , ko slalu mmbancuh susu pns ketika study..thats such a sweet moment,dear..namun , d sbalik keriangan & kegembiraan itu...trselit plbagai kisah duka di kalbu...hanya satu yg aku harapkn , jagelah drimu sebaik mungkin..jika mreka tidak mnyayangimu , ingatlah bahawa aku & rakan2 yg lain msih ad untk mnyayangimu...walaupun hanya seketika , aku tahu ia amat brmakna buat mu..mungkin hanya prasaan kau sbg seorang rmaja yg sntiasa trikut2 akn kte2 hati & bisikan syaitan yg mlumpuhkan iman mu..pintaku agar kau sentiasa berusaha mndkati kasih yg abadi..yg hakiki,Allah SWT...aku jge prcaya bahawa mreka hanya mahukn yang trbaik untuk kau..so,jgnlah brputus asa dengn ap yg tlh brlaku keran setiap kjadian itu pasti ada hkmahnya..mngkin kita tak akn brjumpa sekerap dahulu..tapi kau selalu snggah d dalam stiap bsikn doaku..semoge apa yg diidamkn akn trcapai & nikmat yg blum kau rasai sekarang akn mnjelma satu hari nnti..brsabarlah...



Cantik + kurus x saye??

Siapa lg kalau bkn ayien..Zarin Amalina bt Nurikhan...aktif & pndai dlm plbagai bidang..aku fkir...mmbuatkn kau dknali ramai...pminat???ha8...mstahil xde....ramai lg..trime kasih untk ayien yg prna same2 blajar dgn ku..trime kasih krana brsabar!!aku brharap agar kau brjaya mnjadi seorang doktor yang sentiasa brtolong-tolongan sesama ummah..ameen....=)


apa yang aku harapkan agar ukhuwah yg tlh trbina moga kkl untk slame-lame nyer...peace!!!no war~
sayang semua!!!

No comments:

Post a Comment