Sunday 10 April 2011

i'm new owner at here!

assalamualikum w.b.t


Sebenarnya,aku tak taw nak tulis ape sekarang nih.hehe..Erm,ok2.. Ak harap korang semua terima aku dgn lapang dada seperti apa yg hantu di atas sedg lakukan. Ak or korang boleh panggil ak QAIREEN. Sedap tak nama tu? (aku tak suka dipuji sgt) Actually, sis2 aku yg bg nme tu kat aku. Aku pon lyn jela. Kiranya, ini adalah sesi temuduga(eh,cm MARA JE ),bukan2.sessi pengenalan diri aku buat korang semua.


Firstly,i want to say that. Aku tidaklah sebaik Qistina @ Qaisara tu (jgn marah yup angah & uteh). hahaha. Aku manusia normal,sederhana, suka(giler2+thp gaban) kat ghost stories, ske makan spicy food, etc.. Bahase yg aku gne pon sempoi je. So,korang terimalah aku seadanya.


Aku & techoi mse program jauhi zina


Kat atas ni, aku(kiri) bersama membe aku. Sebenarnya,aku baru lepas menangis(asl aku cerita plak) , tapi x obvius sgt kn? hehe . Aku suka gler2 ngn program2 yang mencegah daripada berlakunya maksiat ++++ & zina (sme je mksudnye). Erm, aku tidak melarang sama sekali untuk anda2 semua(ecpecially girls kt luar sne) utk berkawan dgn mana2 boys. Cuma aku nasihatkan pandai-pandailah korang jaga batas-batas pergaulan tu.. oK. Nampak la aku da tersasar jauh dari topik sebenar.. Ok you all..have a nice day! :)







No comments:

Post a Comment